Παρασκευή 23 Ιουνίου 2017

«Το ότι πήγαμε στους ομίλους του Τσάμπιονς Λιγκ…»


Η καριέρα του Γιάννη Σκοπελίτη στην Κύπρο ολοκληρώθηκε, με τον Ελλαδίτη μέσο να συνεχίζει στο Αιγάλεω. Ο ίδιος, μίλησε στον Super Sport FM, για τα όσα έζησε στο νησί μας.


Για το ότι θα συνεχίσει στο Αιγάλεω…

Είπα ότι θα σταματούσα από την Κύπρο. Το Αιγάλεω είναι η ομάδα που ανδρώθηκα και αυτή τη στιγμή είναι στη Γ΄ Εθνική. Θα πάω να τελειώσω την καριέρα μου στην ομάδα που έπαιξα για πρώτη φορά στα 19 μου χρόνια».

Για τα συναισθήματα που έχει..

«Είναι τα ίδια όπως ήταν και όταν έπαιζα. Έδωσα ότι είχα. Ακούω και από τον κόσμο κολακευτικά σχόλια και αυτό είναι κάτι που με τιμά ιδιαίτερα. Θα μου λείψουν οι στιγμές που πέρασα στην Κύπρο».

Για τις αναμνήσεις που ξεχώρισε…

«Από την Ανόρθωση, την ΑΕΚ και τη Νέα Σαλαμίνα, οι αναμνήσεις είναι πολύ καλές. Μένουν τα καλά και όμορφες στιγμές».

Αν ξεχωρίζει κάτι…

«Το ότι πήγαμε στους ομίλους του Τσάμπιονς Λιγκ. Ήμασταν η πρώτη ομάδα που τα κατάφερε».

Για το πώς ήρθε στην Κύπρο…

«Ήμουν στον Αιγάλεω και είχα προβλήματα με τον πρόεδρο. Γενικά, τότε στην Ελλάδα υπήρχαν οικονομικά προβλήματα και έπρεπε να βρω μια ομάδα που θα μπορούσε να με πληρώσει. Δεν γνώριζα κάτι για την Κύπρο. Το είδα σαν σκαλοπάτι για μένα. Στη συνέχεια συνειδητοποίησα πόσο μεγάλες ομάδες είναι οι 5-6 που κυριαρχούν στην Κύπρο. Τα καλύτερα μου χρόνια ήταν αυτά στην Κύπρο».

Για το πώς κατάφερε να διατηρηθεί σε καλή κατάσταση, παίζοντας μέχρι τα 39 του χρόνια…

«Ίσως είναι και το ταλέντο μου. Θα πω μια λέξη: Αφοσίωση. Για αυτό που δεν μετανιώνω είναι το ότι ήμουν αφοσιωμένος σε αυτό που έκανα. Έτσι λειτουργούν οι επαγγελματίες. Ήταν και το σώμα μου. Κάποιοι είναι εκπληκτικά γρήγοροι, όπως ο Χριστοφή που είναι πύραυλος. Το δικό μου ταλέντο είναι οι φυσικές δυνάμεις και η αντοχή που έχω».

Αν υπάρχει κάτι που μετάνιωσε…

«Υπάρχουν κάποια πράγματα που αφορούν αποφάσεις για συμβόλαια. Δεν θα ήθελα να το πω δημόσια. Το κρατάω για μένα αυτό. Έχουν διαγραφεί από το μυαλό μου. Φεύγοντας από την Κύπρο παίρνω μόνο καλές στιγμές. Θέλω να ευχαριστήσω τους φιλάθλους της Κύπρου, αλλά περισσότερο των τριών ομάδων που αγωνίστηκα, για την αγάπη που μου έδειξαν».

Αν θα γίνει τιμητική…

«Μου αναφέρθηκε κάτι τέτοιο και ασφαλώς απάντησα θετικά. Αν υπάρξει συμφωνία και βρεθεί κοινή ημερομηνία θα είναι τεράστια τιμή για μένα».

Αν μπορούσε να αλλάξει κάτι στο κυπριακό ποδόσφαιρο…

«Χωρίς να θέλω να κατηγορήσω κανένα διαιτητή, θα ήθελε να αλλάξει η διαιτησία, σε ένα επίπεδο για να μην υπάρχει προκατάληψη. Βλέπεις ένα κακό παιχνίδι και έρχονται πράγματα στο μυαλό σου. Θέλω να γίνει όπως την Αγγλία που δεν μένουν σε αυτά. Εσείς σαν Κύπριοι έχετε πάρει κάτι από την αγγλική νοοτροπία. Καλώ είναι να πάρουμε και στο ποδόσφαιρο».

anorthosis24.net