Τρίτη 9 Αυγούστου 2016

Γιώργος Πετσέλης, ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ στο Αιγάλεω της Καρδιάς !!!


Πριν λίγα χρόνια, γνώρισα τον άνθρωπο, Γιώργο Πετσέλη.

Ήταν σε μία περιοδεία
αντιπροσωπευτικής ποδοσφαιρικής ομάδας Νέων του Μεξικό, σε πέρασμα της από την Ελλάδα.

Στο Δ.Α.Κ. ''Εύα Χριστοδούλου'', στο Αιγάλεω, σε αγώνες διεθνούς φιλικού τουρνουά.

Από τότε, συχνά-πυκνά, επικοινωνούμε....

Πολύ πρόσφατα, είχαμε μία ενδιαφέρουσα συζήτηση που μου εκδήλωσε την επιθυμία, να την γνωστοποιήσω υπό μορφή συνέντευξης, για 

ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΗ...

Συμφώνησα...

Οπότε, συνέχισα να συνομιλώ [τηλεφωνικώς] μαζί του και 
ταυτόχρονα, να κρατώ ακριβείς σημειώσεις...

Μ.Σ.: Κύριε Πετσέλη, πριν 1,5 χρόνο περίπου, ακούστηκε και δημοσιεύθηκε σε τοπική εφημερίδα του Αιγάλεω, πως θα έρθετε από το Μεξικό και θα αναλάβετε να δημιουργήσετε και να οργανώσετε το οικοδόμημα των ποδοσφαιρικών ακαδημιών του Αιγάλεω. 

Μάλιστα γράφτηκε πως έχετε έρθει σε πλήρη συμφωνία με την οικογένεια Παλτόγλου ώστε
να είστε εσείς, ο κύριος και μοναδικός υπεύθυνος της συγκεκριμένης προσπάθειας. 

Κάποια στιγμή, πολύ-πολύ αργότερα, ήρθατε από το Μεξικό για λίγο διάστημα αλλά....
μάλλον ως επισκέπτης-τουρίστας. 

Τώρα σας βρίσκουμε πάλι στο Μεξικό και με...
χωρίς καμία επίσημη ανάμειξη με το ποδόσφαιρο του Αιγάλεω.

Τι ακριβώς συνέβει ;;;; 

Τι ήταν τελικά, αλήθεια και τι ψέματα ;;;;


ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΕΤΣΕΛΗΣ:  Κοίταξε Μιχάλη....όντως, γύρω στον Απρίλη του 2015, υπήρξε επικοινωνία μου με τον Γιάννη Παλτόγλου, τον οποίο γνωρίζω εδώ και πολλά χρόνια και μας συνδέει μία ιδιαίτερη φιλία. 

Μου ζήτησε να έρθω από το Μεξικό και να βοηθήσω με την εμπειρία μου και τις γνώσεις μου, στον τομέα των ποδοσφαιρικών ακαδημιών του Αιγάλεω.

Επειδή τότε, είχαν σταματήσει να λειτουργούν οι ακαδημίες, συζητήσαμε λοιπόν για το εάν με ενδιαφέρει να ασχοληθώ με την δημιουργία, σχεδιασμό και προγραμματισμό των ακαδημιών.

Του απάντησα θετικά και δεν θα μπορούσα να κάνω διαφορετικά και λόγω της φιλίας μας αλλά και λόγω της μεγάλης αγάπης που έχω γι' αυτήν την ομάδα, την ομάδα της πόλης που μεγάλωσα. 

Από εκείνο το χρονικό σημείο, υπήρξαν κι άλλες συζητήσεις μας....
όμως,το μοναδικό ουσιαστικό που έγινε, ήταν πως ενημερώθηκα πως θα έχω 
άμεσο συνεργάτη, τον παλαίμαχο ποδοσφαιριστή τη ομάδας, Δημήτρη Παπαιωάννου [''παπί''].

Εφόσον τέλειωσε το πρωτάθλημα και τα μπαράζ του 2015, με τα γνωστά αποτελέσματα, 
κατάλαβα [φυσιολογικό] πως τότε υπήρξε μία ''παγωμάρα'' σε όλους, 
λόγω της αποτυχίας της ανδρικής ομάδας να κερδίσει την άνοδο.

Εγώ όμως, σύμφωνα με τα όσα είχα συζητήσει με την οικογένεια Παλτόγλου, ξεκίνησα τηλεφωνικές επαφές και συζητήσεις με τον Δημήτρη Παπαιωάννου. 

Κεντρικό θέμα μας, το πλάνο της δουλειάς που θα έπρεπε να γίνει.

Ταυτόχρονα, ενημέρωνα για τα πάντα, την οικογένεια Παλτόγλου.

Να σημειώσω εδώ, πως το σκεπτικό ήταν...να ερχόμουν για μερικούς μήνες στην Ελλάδα και να βοηθήσω στο ξεκίνημα της νέας προσπάθειας.

Δεν υπήρξε ποτέ, απόφαση μόνιμης εγκατάστασης μου στην Ελλάδα, όπως πιθανόν να νόμισαν κάποιοι από διάφορα δημοσιεύματα.

Στο Μεξικό, έχω τις επαγγελματικές δραστηριότητες μου, από εκεί ζω...

Ακόμα και αυτό το 4μηνο, ας πούμε, που υποτίθεται πως θα βρισκόμουν στην Ελλάδα,
θα είχα κάποια έξοδα, μετακινήσεις κ.τ.λ.

Άρα έπρεπε να λάβω κάποιες ουσιαστικές εγγυήσεις για πολλά ζωτικά θέματα.

Σίγουρα, είχα απόλυτη εμπιστοσύνη και εκτίμηση στην οικογένεια Παλτόγλου αλλά καταλαβαίνεις πως έπρεπε να συμφωνηθούν κάποια θέματα που τελικά δεν έγινε ποτέ.

Δεν είναι για πλάκα, να έρθω από το Μεξικό στην Ελλάδα για ένα 4μηνο και 
να παρατήσω τις δουλειές μου.

Έτσι εξηγείται η καθυστερημένη άφιξη μου στην Ελλάδα.

Αυτό έγινε τον Οκτώβρη.

Παρόλ' αυτά, εγώ, μέχρι τότε, συνέχισα να μιλώ με τον Δημήτρη Παπαιωάννου...

Μ' αυτά και με κείνα, άρχισα να αισθάνομαι μέρα με την μέρα πως η πρόταση που 
μου είχε κάνει ο Γιάννης Παλτόγλου....ήταν μόνο σε φιλικό και καθόλου επαγγελματικό επίπεδο.

Άκουγα και μάθαινα, κυρίως από το διαδίκτυο, για κινήσεις που εγώ, μάλλον 
δεν ήμουν στα πλάνα  της διοίκησης.

Κανένας όμως ΠΟΤΕ, δεν μου είπε κάτι, επίσημα.

Ήρθα τον Οκτώβρη, παρακολούθησα 2 παιχνίδια της ανδρικής ποδοσφαιρικής ομάδας και μίλησα, βασικά με τον Άρη Παλτόγλου.

Εκείνος, τότε, μου γνωστοποίησε πως δεν ασχολείται ενεργά και δεν παίρνει αποφάσεις για το τμήμα των ακαδημιών, παρά μόνο με την ανδρική ομάδα.

Συγκεκριμένα μου είπε ''Πήγαινε και μίλησε με τον Αντώνη Τιρτιράκη, τον αντιπρόεδρο, αυτός κανονίζει τα πάντα για τις ακαδημίες''.

Ειλικρινά, δεν τον γνώριζα τον άνθρωπο...τότε τον γνώρισα....συναντηθήκαμε....μιλήσαμε αλλά...
πολύ σύντομα, κατάλαβα πως δεν μπορούσαμε να επικοινωνήσουμε, 
λόγω αντίθετης ποδοσφαιρικής φιλοσοφίας....
μάλλον θα έλεγα καλύτερα, υπήρξε πλήρη διάσταση απόψεων περί γενικότερης φιλοσοφίας ζωής.

Δεν ξέρω, ίσως και να μου έδειξε κάτι τέτοιο, για ''να με ξεφορτωθεί''.

Ταυτόχρονα, επισκέφθηκα και τις ακαδημίες, σε ώρα προπόνησης αλλά δυστυχώς,
αυτό ήταν που με στεναχώρησε περισσότερο, 
αισθάνθηκα πως αρκετοί άνθρωποι, μου φέρθηκαν απαξιωτικά και 
ιδιαίτερα, ένα συγκεκριμένο παιδί, μου επέδειξε περίσσιο θράσος και χλευασμό-ειρωνεία.
Δεν πειράζει, ας είναι καλά....

Με αυτά και μ' αυτά, που λίγο εώς πολύ, τα είχα ψιλοκαταλάβει από το Μεξικό, 
έμεινα στην Ελλάδα για ένα 20ήμερο μόνο.

Εννοείται βέβαια πως αυτό το χρονικό διάστημα, μίλησα ελάχιστα 
με τον Δημήτρη Παπαιωάννου....δεν υπήρχε λόγος....
ούτε φυσικά επεδίωξα να κάνω μία πιο ουσιαστική συζήτηση με τον Γιάννη ή τον Άρη Παλτόγλου..
άλλωστε εκτιμώ πως δεν χρειαζόταν, η γενικότερη συμπεριφορά όλων, 
μου έδειξε πως δεν με χρειάζονταν.



Μ.Σ.:  Είστε πικραμένος από την συγκεκριμένη εξέλιξη ;;;;;;

ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΕΤΣΕΛΗΣ:  Φυσικά και είμαι πικραμένος, όχι μόνο πικραμένος αλλά και προσβεβλημένος αλλά δεν κρατώ κακία σε κανέναν, ίσως να είναι καλύτερα έτσι...
Την αγαπώ, υπερβολικά, αυτήν την ομάδα από μικρό παιδί, την πονώ, ήθελα να βοηθήσω αλλά... 

Μ.Σ.: Στο μέλλον, εάν σας γίνει πιο συγκεκριμένη πρόταση για συνεργασία με το Αιγάλεω, 
στο θέμα των ακαδημιών ποδοσφαίρου, θα είστε θετικός ;;;

ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΕΤΣΕΛΗΣ:  Συζητώ τα πάντα, αρκεί να γίνει μία σοβαρή πρόταση και συζήτηση, όπως σου είπα και πιο πριν, δεν μπορεί να παρατήσω για πλάκα, την ζωή μου στο Μεξικό και 
να έρθω στο Αιγάλεω.

Μ.Σ.: Ως φίλαθλος του Αιγάλεω και ως εμπειρικός άνθρωπος του ποδοσφαίρου, πως 
νομίζετε ότι μπορεί αυτή η ιστορική ομάδα, τα επόμενα χρόνια, να ''ορθοποδήσει'' στο 
ελληνικό ποδόσφαιρο...
εννοώ να ανέβει κατηγορίες και να φθάσει πιο ψηλά....
εκεί που το γνώρισαν οι παλαιότεροι φίλαθλοι ;;;;

ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΕΤΣΕΛΗΣ: Κοίταξε να δεις, κατ΄αρχήν όσοι εργάζονται για την ομάδα από σημαντικές θέσεις, θα πρέπει να το κάνουν αυτό, με πρωταρχικό στόχο και σκοπό, πρώτα, την ευημερία της ομάδας και ύστερα το εάν και πότε θα πληρωθούν ή πως θα πετύχουν μεγαλύτερη προσωπική και επαγγελματική προβολή μέσω της ενασχόλησης τους με την ομάδα.

Αυτό το λέω γιατί, κακά τα ψέματα, όλοι λίγο εώς πολύ, έχουν αλλού τις κύριες δουλειές τους και από εκεί ζουν, άρα δεν θα πρέπει να κοιτάζουν το ''τι βγάλουν'' από το Αιγάλεω αλλά
το πως και τι μπορούν να προσφέρουν.

Επίσης, θα πρέπει να ''κτιστούν'' οι ακαδημίες με επαγγελματική νοοτροπία και φιλοσοφία που 
θα προσφέρει στην ομάδα, μία σίγουρη και μόνιμη παραγωγική και δημιουργική διαδικασία.

Είναι χρυσή ευκαιρία για την ομάδα, η ύπαρξη της οικογένειας Παλτόγλου 
στην ηγεσία του συλλόγου.

Εάν χαθεί κι αυτή η ευκαιρία, δεν είμαι αισιόδοξος για σπουδαία πράγματα στο μέλλον.



Μ.Σ.: Ποια η γνώμη σας, πιο συγκεκριμένα, για την οικογένεια Παλτόγλου,
μπορεί να φθάσει το Αιγάλεω σε ψηλότερες κατηγορίες....εάν ναι.....τότε 
τι λάθη πιστεύετε πως έκανε αυτά τα τελευταία χρόνια και ουσιαστικά...απέτυχε...;;;;;

ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΕΤΣΕΛΗΣ: Εντάξει, είσαι λίγο σκληρός στην κριτική, όσο αφορά την λέξη ''απέτυχε'' αλλά και από άλλες συζητήσεις που έχουμε κάνει, καταλαβαίνω πως το εννοείς....

Σου απαντώ λοιπόν, με το ύφος που μου το λες....ναι απέτυχε...για το μέγεθος 
της ιστορίας του Αιγάλεω, είναι πολύ βαρύ κι ασήκωτο για τον φίλαθλο κόσμο, 
να μην μπορείς ν' ανέβεις από την Α΄ Αθηνών στην Γ' Κατηγορία και φυσικά, 
ακόμα περισσότερο να αγωνίζεσαι στην Α' Αθηνών για 3η συνεχόμενη χρονιά.

Λοιπόν  για να σου απαντήσω στην ουσία σε αυτό που με ρωτάς, όπως σου είπα και πιο πριν, φυσικά και αυτή η οικογένεια μπορεί να φέρει στο Αιγάλεω, μεγάλες επιτυχίες στο μέλλον αλλά θέλει υπομονή, μεγάλη υπομονή, επιμονή, μακροπρόθεσμο προγραμματισμό με 
συγκεκριμένο σχέδιο και όραμα.

Φυσικά, με αυστηρές επιλογές ανθρώπων, σε συγκεκριμένες θέσεις, αξιολογημένους με βάση το βιογραφικό τους και τις γνώσεις τους. 

Εμένα παράδειγμα, εάν μου πεις να σου φτιάξω τα ''ηλεκτρολογικά'' του σπιτιού σου, 
μπορεί να θέλω να σε βοηθήσω αλλά το τίμιο και το ηθικό θα είναι να σου πω.....ρε φίλε, δεν γνωρίζω από ηλεκτρολογικά, εάν επιμένεις, θα προσπαθήσω αλλά εκτιμώ πως υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να σου κάνω ζημιά..!!!

Τέλος πάντων, όπως μου είπες κι εσύ, τις προηγούμενες μέρες, σκοπός όλων όσων αγαπούν την ομάδα, θα πρέπει να είναι....το ''από δω και πέρα''...σίγουρα έγιναν φοβερά λάθη από όλους και από την διοίκηση αλλά και από τους φιλάθλους, οι φίλαθλοι βέβαια, έχουν το ελάχιστο μερίδιο ευθύνης....θα σου θυμίσω μία λαική φράση ''το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι''.

Η οικογένεια, αγνή σε προθέσεις αλλά όπως ομολογεί και η ίδια, είναι άπειρη στο θέμα διοίκησης και οργάνωσης ποδοσφαιρικού τμήματος, αυτό βέβαια, κάποια στιγμή θα πρέπει να αλλάξει....
να μάθει από τα λάθη της και να γίνει έμπειρη,,,,αυτό δεν γίνεται από την μία μέρα στην άλλη
αλλά κάποια στιγμή, πρέπει να γίνει.....

Τέλος, με αφορμή την έναρξη προετοιμασίας της ομάδας για την νέα περίοδο, αυτές τις μέρες,
θα ήθελα να ευχηθώ....

''ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ'' στο Αιγάλεω της Καρδιάς !!!

Σ' ευχαριστώ Μιχάλη για την συζήτηση....

Μ.Σ.:  Εγώ σας ευχαριστώ κύριε Πετσέλη....αποτελεί μεγάλη τιμή για μένα, να με εμπιστευθείτε και να μοιραστείτε μαζί μου και με τους αναγνώστες μου, αυτά που έχετε στην 
ψυχή και στο μυαλό σας...για το.....''Αιγάλεω της Καρδιάς'' που είπατε κι εσείς και 
επαναλαμβάνω κι εγώ....

Αιγάλεω της Καρδιάς !!!