Πέμπτη 4 Αυγούστου 2016

Τζανέτος, αυτό το γήπεδο παράγει έναν ιδιαίτερο ηλεκτρισμό

Ονομάζομαι Διονύσιος Τζανέτος, είμαι
ποδοσφαιριστής, 29 ετών και αγωνίζομαι σε θέση αριστερού κεντρικού χαφ και αριστερού επιθετικού χαφ.
Έχω καταγωγή από τον Πύργο Ηλείας και 
έχω αγωνισθεί στο παρελθόν, 
στην Δόξα Ξάνθης, στον Π.Α.Ο. Ρουφ, στον Άγιαξ Ταύρου, στον Χαραυγιακό, στο Ηράκλειο και στην Προοδευτική. 


Μ.Σ.: Σάκη, τι ήταν αυτό που σ' έκανε να διαλέξεις το Αιγάλεω, για την συνέχιση την ποδοσφαιρικής διαδρομής σου ;;;;

Τζανέτος: Η ιστορία της ομάδας, το γήπεδο, τα πρόσωπα που απαρτίζουν την διοίκηση και ο κόσμος της ομάδας.

Ειδικά θα ήθελα να πω για το γήπεδο του Αιγάλεω, 
ο συγκεκριμένος χώρος παράγει έναν ιδιαίτερο ηλεκτρισμό.

Μ.Σ.: Θα ήθελες να υποσχεθείς κάτι στους φιλάθλους και στην διοίκηση ;;;;

Τζανέτος: Δεν είμαι από τους ανθρώπους που υπόσχονται ή λένε μεγάλα λόγια. 
Η φιλοσοφία μου είναι...''Δίνεις πάντα το 100 τοις 100 των δυνατοτήτων σου και στο τέλος παίρνουμε όλοι, αυτό που αξίζουμε''. Το σίγουρο είναι ότι θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο που για το Αιγάλεω είναι η άνοδος στην Γ΄Εθνική.

Μ.Σ.: Ποια η γνώμη σου για τον Μάρκο Μαυρομάτη και τον Πάντο Τζανετάκο ;;;;
 Έχεις ξανασυνεργαστεί μαζί τους ;;;;;

Τζανέτος: Με τον κύριο Μαυρομάτη είχα συνεργαστεί και πέρυσι στο Ηράκλειο, στο πρωτάθλημα της Γ εθνικής και είχαμε πολύ καλή συνεργασία, έχω πολύ θετική άποψη και είναι ένας πολύ βασικός λόγος που πήρα κατευθείαν την απόφαση για να έρθω στο Αιγάλεω.

Με τον Πάντο, έχουμε παίξει πάρα πολλές φορές ως αντίπαλοι και γνωριζόμαστε 
αρκετά καλά.

Είναι πολύ σημαντικό που έχει το συγκεκριμένο πόστο στην ομάδα γιατί μπορεί άμεσα να καταλάβει τους ποδοσφαιριστές και να είναι ο συνδετικός κρίκος παικτών και διοίκησης.

Μ.Σ.: Θα ήθελες να 
προσθέσεις κάτι άλλο ;;;

Τζανέτος:  Όχι, προτιμώ να μιλώ περισσότερο με πράξεις...
Σας αφήνω τώρα, πηγαίνω να ξεκουραστώ, ξεκινήσαμε και 
τις προπονήσεις και....καταλαβαίνετε....

Μ.Σ.: Σ' ευχαριστώ για την συνεργασία σου....
Σου εύχομαι υγεία, αγωνιστική πρόοδο και κάθε επιτυχία, εάν αυτά γίνουν με το Αιγάλεω, 
ακόμα καλύτερα και για μένα....
Σ' ευχαριστώ....

Τζανέτος: Κι εγώ σας ευχαριστώ, να είστε καλά...