Κυριακή 17 Απριλίου 2016

Επιστολή-Διαμαρτυρία, Δημότη Αιγάλεω

Γεια σας...ονομάζομαι Κωνσταντίνoς Δέδες και είμαι
γέννημα-θρέμμα, Αιγαλιώτης. Είμαι 45 χρονών και όσο θυμάμαι τον εαυτό μου, πηγαίνω για ''τζόκινγκ'' στο Ε.Α.Κ. Αυτή την περίοδο έχω κάνει ένα χειρουργείο, ''βαρύ'', στο πόδι και πρέπει να περπατάω...το ταρτάν είναι αυτό που μου έχουν συστήσει οι γιατροί αλλά έκπληκτος πήγα και διαπίστωσα πως έχουν βάλει περιορισμό στις ώρες κοινού...

Συγνώμη για την σκέψη μου και το παράπονο μου αλλα μια ζωή τρέχαμε και ΠΟΤΕ δεν ενοχλούσαμε τις ομάδες και ούτε αυτές εμάς...

Νομίζω πως όλοι έχουν δικαίωμα να αθληθούν στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ γήπεδο ΕΑΚ... σαφώς και οι ομάδες έχουν το δικαίωμα να αθληθούν αλλα νομίζω, ο κάθε συνδημότης έχει εξίσου το ιδιο δικαιωμα...Δεν μπορεί κύριοι του Δημοτικου συμβουλιου να έχετε πάρει μια απόφαση και να δίνετε το καλύτερο 2ωρο της ημέρας [19:00-21:00] στις ομάδες και να στερείτε απ' όλες τις υπόλοιπες κοινωνικές τάξεις, το δικαίωμα να μπούνε στο γήπεδο που φτιάχτηκε για ΟΛΟΥΣ.

Στερείτε στον οικογενειάρχη να πάει με τα παιδιά του,στερειτε στους μεγαλύτερους σε ηλικία καθώς και σε ανθρώπους με προβλήματα υγείας που πρέπει να περπατήσουν(σαν την περιπτωση μου), το δικαίωμα στην άθληση...Μια ζωη ''τα βρίσκαμε'', όλοι εκεί μέσα...βάλτε 4 διαδρομές για τις ομάδες και 4 για τον κόσμο, ας πούμε μια σκέψη που ''μου ήρθε'' αλλα...μην μου βάζετε μια υπάλληλο να λέει στον κόσμο πως
 "ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ και τα παράπονα σας στον Δήμαρχο".

Εγώ ούτε πολιτικά μιλάω, ούτε και με ενδιαφέρουν ''στην τελική''...΄Ενας απλός Αιγαλιώτης είμαι και ζητάω, προσωπικά, να ξαναεξεταστεί το θέμα...Νομίζω πως ΠΟΛΛΟΙ συμφωνούν μαζί μου...'Οποιος από το Δημοτικό συμβούλιο ή και ο Κος Δήμαρχος, αμφισβητεί την σκέψη μου, ας πάει μια βόλτα στις 19:00, που ξεκινάει αυτό το πράγμα, θα δει τις διαμαρτυρίες του κόσμου και θα εισπράξει την δυσαρέσκεια...Δεν ειίμαι μόνος μου...και κάτι τελευταίο...

Αυτό το γήπεδο φτιάχτηκε και συντηρείται
ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΑΙΓΑΛΙΩΤΕΣ

                                  Με εκτίμηση: Κωνσταντίνος Δέδες