Παρασκευή 22 Απριλίου 2016

Παραιτήθηκε ο κ. Μάκης Ζάχαρης από τη θέση του Αντιδημάρχου στη θέση του ο Στέλιος Βασιλειάδης

  • Τι είπε ο Δήμαρχος για την παραίτηση και την αντικατάσταση


Παραιτήθηκε από τη θέση του Αντιδημάρχου Κοινωνικής Πολιτικής Αιγάλεω ο κ. Μάκης Ζάχαρης.


Με επιστολή του προς τον κ. Μπίρμπα η οποία αναγνώστηκε στη Συνεδρίαση της 21/4/2016 επικαλείται καθαρά επαγγελματικούς λόγους. Δηλώνει πάντα στο πλευρό του δημάρχου, της παράταξης και των δημοτών.
Ο κ. Μπίρμπας αντικατέστησε τον κ. Ζάχαρη, κατόπιν υποδείξεως και του ιδίου από πληροφορίες μας, με τον κ. Στέλιο Βασιλειάδη.
  • Η επιστολή παραίτησης η οποία αναγνώστηκε στη Συνεδρίαση:
Αξιότιμε κύριε Δήμαρχε,

Καταρχήν, θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την τιμή που μου κάνατε με τον ορισμό μου σαν Αντιδήμαρχο Κοινωνικής Πολιτικής του Δήμου Αιγάλεω.

Επίσης, θέλω να ευχαριστήσω τα μέλη του Γενικού Συμβουλίου της Δημοτικής Παράταξης «Ανάπλαση Αιγάλεω» για την εμπιστοσύνη που έδειξαν στο πρόσωπο μου, με την επιλογή τους να με προτείνουν για την θέση του Αντιδημάρχου.

Η τιμή αυτή αποτέλεσε για εμένα μεγάλο καθήκον και ευθύνη σε ένα δύσκολο και ευαίσθητο τομέα του Δήμου μας. Με μεγάλη όρεξη και αυταπάρνηση προσπάθησα να ανταποκριθώ στα καθήκοντα μου, με στόχο την αποτελεσματικότερη οργάνωση της υπηρεσίας, την χάραξη νέων κατευθύνσεων, την ανάπτυξη νέων συνεργασιών, για την καλύτερη δυνατή ικανοποίηση των διευρυνόμενων κοινωνικών αναγκών των δημοτών της πόλης μας. Άλλωστε, αυτός ήταν και ο κεντρικός στόχος του προγράμματος της «Ανάπλασης Αιγάλεω».

Στην προσπάθεια μου να ανταποκριθώ επί 20 μήνες στα καθήκοντα μου, «άφησα» πίσω την επαγγελματική μου δραστηριότητα. Δυστυχώς, η εξαιρετικά δύσκολη και μακροχρόνια οικονομική κρίση που βιώνει η χώρα μας, σε συνδυασμό και με την απρόσμενη επιβολή εμπάργκο από την Ρωσία επέφεραν βαριές επιπτώσεις στις ελληνικές εξαγωγές, με αποτέλεσμα και η δική μου Εταιρεία να βρεθεί αντιμέτωπη με μεγάλα οικονομικά προβλήματα, τα οποία πλέον με υποχρεώνουν να ασχοληθώ ενεργά και συστηματικά με την επίλυση τους. Απαιτείται χρόνος και συχνές μετακινήσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και κατά συνέπεια δεν θα μπορώ να ανταποκρίνομαι αποτελεσματικά στα καθήκοντα που έχω αναλάβει ως Αντιδήμαρχος.

Κύριε Δήμαρχε, γνωρίζετε καλά τις θυσίες και τους κόπους που έχω κάνει για να δημιουργήσω και να αναπτύξω την Εταιρεία μου στο δύσκολο και δοκιμαζόμενο τομέα της εξαγωγής αγροτικών προϊόντων και καταλαβαίνετε ότι δεν έχω το δικαίωμα και την «πολυτέλεια» να τους αφήσω να πάνε χαμένοι. Για το λόγο αυτό, σας υποβάλλω την παραίτηση μου από την θέση του Αντιδημάρχου.

Επίσης, θέλω να διαβεβαιώσω εσάς, τα μέλη της Παράταξης και τους δημότες της πόλης μας, ότι θα συνεχίσω να μάχομαι μαζί σας στους μεγάλους κοινωνικούς αγώνες για την ανάπτυξη της πόλης μας και για την υπεράσπιση των κοινωνικών δικαιωμάτων του λαού μας.

Με εκτίμηση, Ευθύμιος Ζάχαρης


  • Η επιστολή του κ. Μπίρμπα όπως αναγνώστηκε από την πρόεδρο του Δ.Σ.
Θα ήθελα να σας ενημερώσω για την αντικατάσταση του κ. Ζάχαρη από τον κ. Βασιλειάδη, στη θέση του Αντιδημάρχου Κοινωνικής Πολιτικής.
Με λύπη έκανα δεκτή την παραίτηση του λόγω των σοβαρών επαγγελματικών του υποχρεώσεων. Ο φίλος και συναγωνιστής μου Μάκης Ζάχαρης με ανιδιοτέλεια και αμισθί, προσέφερε χρόνο και κόπο στη βελτίωση κοινωνικής παροχής στους δημότες μας και θέλω να τον ευχαριστήσω ιδιαίτερα για τη συμβολή του.
Είμαι σίγουρος ότι θα συνεχίσει να προσφέρει στο δήμο, σύμφωνα πάντα με το διαθέσιμο χρόνο του. Είμαι βέβαιος ότι ο κ. Στέλιος Βασιλειάδης θα ανταποκριθεί, όπως μέχρι σήμερα έχει κάνει, επάξια στα καθήκοντα που αναλαμβάνει.




ΔΗΜΟΣ ΑΙΓΑΛΕΩ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ
Ιερά Οδός 364 και Κάλβου
ΤΚ 122 43 Αιγάλεω
Προς:
κ. Ζάχαρη Ευθύμιο
Κοινοποίηση:
Δ/νση Διοικητικών Υπηρεσιών
Θέμα: Αποδοχή Παραίτησης
Ο Δήμαρχος αφού έλαβε υπόψη:
1. Την από 18/4/2016 επιστολή παραίτησης του Αντιδημάρχου Κοινωνικής Πολιτικής κ. Ζάχαρη Ευθύμιου και
2. Τις διατάξεις των άρθρων 54 παρ. 4 και 58, του Ν.3852/2010 (ΦΕΚ 87 Α’/7-6-2010) “Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ”,
αποδέχεται την από 18/4/2016 παραίτηση του κ. Ζάχαρη Ευθύμιου από το αξίωμα του Αντιδημάρχου Κοινωνικής Πολιτικής.

Ο Δήμαρχος Δημήτρης Μπίρμπας