στο κέντρο πολιτισμού
«Ελληνικό Μολύβι»
πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση
του διαθεματικού εκπαιδευτικού προγράμματος
«Τα Πέτρινα Μονοπάτια»
σε συνεργασία τεσσάρων σχολείων της Διεύθυνσης Β/θμιας Εκπαίδευσης Γ’ Αθήνας υπό την αιγίδα του Δήμου Αιγάλεω, σε μια καθηλωτική παρουσίαση όπου η εναλλαγή των μέσων, των σκηνικών και των συναισθημάτων κράτησαν το ενδιαφέρον των θεατών.
Το 1ο Γυμνάσιο Αιγάλεω, το 4ο Γυμνάσιο Αιγάλεω, το 9ο Γυμνάσιο Αιγάλεω και το 16ο Γυμνάσιο Περιστερίου, συνολικά 10 καθηγητές και 90 μαθητές και δίπλα σε αυτούς 4 Διευθυντές, 4 Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων και φυσικά ο Δήμος Αιγάλεω, συνεργάστηκαν, ξεπερνώντας τις όποιες δυσκολίες αυτού του εγχειρήματος και υλοποίησαν το προαναφερθέν πρόγραμμα πάνω σε 4 άξονες:
«Τα Πέτρινα Μονοπάτια»
σε συνεργασία τεσσάρων σχολείων της Διεύθυνσης Β/θμιας Εκπαίδευσης Γ’ Αθήνας υπό την αιγίδα του Δήμου Αιγάλεω, σε μια καθηλωτική παρουσίαση όπου η εναλλαγή των μέσων, των σκηνικών και των συναισθημάτων κράτησαν το ενδιαφέρον των θεατών.
Το 1ο Γυμνάσιο Αιγάλεω, το 4ο Γυμνάσιο Αιγάλεω, το 9ο Γυμνάσιο Αιγάλεω και το 16ο Γυμνάσιο Περιστερίου, συνολικά 10 καθηγητές και 90 μαθητές και δίπλα σε αυτούς 4 Διευθυντές, 4 Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων και φυσικά ο Δήμος Αιγάλεω, συνεργάστηκαν, ξεπερνώντας τις όποιες δυσκολίες αυτού του εγχειρήματος και υλοποίησαν το προαναφερθέν πρόγραμμα πάνω σε 4 άξονες:
Το 1ο Γυμνάσιο Αιγάλεω παρουσίασε τα «Ιστορικά Μονοπάτια», το 4ο Γυμνάσιο Αιγάλεω τα «Μονοπάτια της Τέχνης», το 9ο Γυμνάσιο Αιγάλεω τα «Μονοπάτια της Αυτογνωσίας» και το 16ο Γυμνάσιο Περιστερίου τα «Μονοπάτια της Προσφυγιάς».
Στο πλαίσιο του προγράμματος οργανώθηκε ένα κυνήγι θησαυρού στο Άλσος του Αιγάλεω, όπου οι μαθητές και των 4 σχολείων που συμμετείχαν στο πρόγραμμα, χωρισμένοι σε διασχολικές ομάδες γνωρίστηκαν, έπαιξαν, συμπλήρωσαν παζλ, έγραψαν σενάρια και τα δραματοποίησαν, χόρεψαν και κυρίως βίωσαν τη χαρά της ομαδικότητας και της συνεργασίας.
Συγκεκριμένα, το 1ο Γυμνάσιο Αιγάλεω παρουσίασε τα Ιστορικά Μονοπάτια στην Ελλάδα και την Κύπρο, κάνοντας και μια εκτενή μνεία στην «πέτρινη» Ιστορία της Κύπρου.
Το 4ο Γυμνάσιο Αιγάλεω είχε ως θέμα του τα Μονοπάτια της Τέχνης, παρουσιάζοντας αφήγηση παραμυθιού, τραγούδια και videos εμπνευσμένα από τους ίδιους τους μαθητές.
Οι μαθητές του 9ου Γυμνασίου Αιγάλεω διείσδυσαν στα Μονοπάτια της Αυτογνωσίας και, χρησιμοποιώντας ως κύριο μέσο το Θέατρο Σκιών, αναγνώρισαν και παρουσίασαν τα συναισθήματα της εφηβικής ηλικίας.
Και τέλος το 16ο Γυμνάσιο Περιστερίου ξετύλιξε τις πτυχές των Μονοπατιών της Προσφυγιάς και του Πολέμου μέσα από μια δραματοποιημένη αφήγηση, κατά την διάρκεια της οποίας μια ομάδα 22 μαθητών μίλησαν στις ψυχές των παρευρισκομένων, προβλημάτισαν και συγκίνησαν για ένα τόσο επίκαιρο θέμα.
Ήταν μια καλή απόδειξη ότι η συνεργασία μπορεί να αποφέρει εξαιρετικά αποτελέσματα, και μάλιστα σε μια εποχή όπου το άνοιγμα των σχολείων στην κοινωνία προβάλλει κάτι παραπάνω από απαραίτητο……
Στο πλαίσιο του προγράμματος οργανώθηκε ένα κυνήγι θησαυρού στο Άλσος του Αιγάλεω, όπου οι μαθητές και των 4 σχολείων που συμμετείχαν στο πρόγραμμα, χωρισμένοι σε διασχολικές ομάδες γνωρίστηκαν, έπαιξαν, συμπλήρωσαν παζλ, έγραψαν σενάρια και τα δραματοποίησαν, χόρεψαν και κυρίως βίωσαν τη χαρά της ομαδικότητας και της συνεργασίας.
Συγκεκριμένα, το 1ο Γυμνάσιο Αιγάλεω παρουσίασε τα Ιστορικά Μονοπάτια στην Ελλάδα και την Κύπρο, κάνοντας και μια εκτενή μνεία στην «πέτρινη» Ιστορία της Κύπρου.
Το 4ο Γυμνάσιο Αιγάλεω είχε ως θέμα του τα Μονοπάτια της Τέχνης, παρουσιάζοντας αφήγηση παραμυθιού, τραγούδια και videos εμπνευσμένα από τους ίδιους τους μαθητές.
Οι μαθητές του 9ου Γυμνασίου Αιγάλεω διείσδυσαν στα Μονοπάτια της Αυτογνωσίας και, χρησιμοποιώντας ως κύριο μέσο το Θέατρο Σκιών, αναγνώρισαν και παρουσίασαν τα συναισθήματα της εφηβικής ηλικίας.
Και τέλος το 16ο Γυμνάσιο Περιστερίου ξετύλιξε τις πτυχές των Μονοπατιών της Προσφυγιάς και του Πολέμου μέσα από μια δραματοποιημένη αφήγηση, κατά την διάρκεια της οποίας μια ομάδα 22 μαθητών μίλησαν στις ψυχές των παρευρισκομένων, προβλημάτισαν και συγκίνησαν για ένα τόσο επίκαιρο θέμα.
Ήταν μια καλή απόδειξη ότι η συνεργασία μπορεί να αποφέρει εξαιρετικά αποτελέσματα, και μάλιστα σε μια εποχή όπου το άνοιγμα των σχολείων στην κοινωνία προβάλλει κάτι παραπάνω από απαραίτητο……