Τρίτη, 27 Ιουνίου 2017

Πρακτικές συμβουλές διατροφής στον καύσωνα


Όχι μόνο το τι πίνουμε, αλλά και το τι τρώμε μπορεί να βοηθήσει τις πολύ ζεστές μέρες του καλοκαιριού.

Τρόφιμα πλούσια σε νερό, όπως τα φρούτα, οι σαλάτες και το γιαούρτι συμβάλλουν σημαντικά στην ενυδάτωσή μας. 

Για την ακρίβεια τα περισσότερα φρούτα και λαχανικά περιέχουν 80-90% νερό, οπότε αν κάθε μέρα του καύσωνα καταναλώνουμε μία σαλάτα και 3-4 φρούτα, θα είναι σαν να έχουμε πιει περίπου 3 ποτήρια νερό επιπλέον.

Επιπλέον ο κανόνας των μικρών και συχνών γευμάτων θεωρείται must στον καύσωνα, μιας και μεγάλα ή βαριά γεύματα αυξάνουν περισσότερο την εσωτερική μας θερμοκρασία, προκαλώντας μας δυσφορία. 

Μάλιστα, τις πιο ζεστές μέρες καλό θα είναι να αποφεύγουμε το φαγητό τις μεσημεριανές ώρες, να επιλέγουμε στη θέση του μία δροσιστική σαλάτα και να αφήνουμε το κυρίως γεύμα για τις βραδινές ώρες, όταν η θερμοκρασία θα έχει πέσει ελαφρώς.


healthmag.gr