Παρασκευή 26 Μαΐου 2017

Χρυσούλα Ζαχαροπούλου : ''Καταγγέλω την κυρία Μερκουράκη ως συκοφαντική στην όλη συμπεριφορά της... ''

Κείμενο-ομιλία



της Δημοτικής Συμβούλου, Χρυσούλας Ζαχαροπούλου [ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ''ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΙΓΑΛΕΩ''] από το Δημοτικό Συμβούλιο της 25ης/05/2017

- - - -  Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι...
Στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της 9ης/05/2017 και στο 1ο θέμα της Ημερήσιας διάταξης ''Ανακοινώσεις''...η συνάδελφος και επικεφαλής Δημοτικής παράταξης, κυρία Μερκουράκη-Νικολούδη Παναγιώτα κατήγγειλε την πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου, κυρία Αρετάκη Ασπασία για την - κατά την γνώμη της - ''προκατειλημένη'' αντιμετώπιση των επεμβάσεών της κατά την διάρκεια του Δημοτικού Συμβουλίου.

Ήδη στο προηγούμενο Δημοτικό Συμβούλιο είχαν εξελιχθεί σκηνές απείρου κάλλους εναντίον του προεδρείου με συνέπεια, να απειλεί  ότι αποχωρεί και επέστρεψε για να συνεχίσει ως καταγγέλουσσα στο Δημοτικό Συμβούλιο της 9ης/05/2017.

Παρακολουθούσαμε οι Δημοτικοί Σύμβουλοι όλων των παρατάξεων, τις καταγγελίες και τους διαλόγους στο προεδρείο έως και την κορυφαία στιγμή που η κυρία Μερκουράκη απείλησε την κυρία Αρετάκη πως αν δεν συμμορφωθεί με τα δικά της δεδομένα, θα απευθυνθεί στον Δήμαρχο και όπου αλλού...

Εκείνη την στιγμή, επενέβην θεσμικά ως Αντιπρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου για να διακόψω την κυρία Μερκουράκη στον ''μονόλογο της'' και να επιβάλλω την τάξη που απαιτείται στον θεσμό του προεδρείου που ποτέ δεν έχει καταγγελθεί έως σήμερα, αφού δεν αφορά παράνομες ενέργειες της προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου αλλά - ενδεχομένως - την κατά την γνώμη της κυρίας Μερκουράκη, διαδικασία. Κάτι που μπορούσε να το επισημάνει με ηρεμία και επιχειρήματα.

Η επέμβαση μου αυτή, καταγγέλθηκε από την κυρία Μερκουράκη - Δημόσια - ενώπιον των παρόντων Δημοτικών Συμβούλων ως ''κομματικά υπόλογη'' στο κόμμα το οποίο ανήκω γιατί ''τόλμησα'' να διαφωνήσω με την συμπεριφορά της.

Στην συνέχεια με βιντεοσκοπούσε ειρωνικά και κατέγραφε τα λεγόμενα μου - σε σχέση με το θέμα που η ίδια είχε δημιουργήσει.

Παράλληλα δε, με συκοφαντούσε στους συναδέλφους των άλλων παρατάξεων ότι εκμεταλεύομαι την θέση μου, λόγω της εργασίας που παρέχει στον Δήμο, το παιδί μου.

Ήδη στο προηγούμενο Δημοτικό Συμβούλιο με την δήθεν αποχώρησης της, με είχε αποκαλέσει ως μέρος ''κλίκας'' στους διαδρόμους του Δημαρχείου, αναίτια και χωρίς να έχουμε κανένα θεσμικό ή άλλο διάλογο, αντιθέτως βοήθησα και την διαδικασία αντικαθιστώντας για λίγο την Πρόεδρο.

Κατόπιν των ανωτέρω δια της παρούσης, καταγγέλω την κυρία Μερκουράκη ως συκοφαντική στην όλη συμπεριφορά της εις βάρος μου και της οικογένειας μου και την προκαλώ να εξηγήσει τους ισχυρισμούς της, περί ''κλίκας'', διορισμού του παιδιού μου και παραβίασης της προσωπικότητας μου με την εξευτελιστική βιντεοσκόπηση των λεγομένων μου εντός του Δημοτικού Συμβουλίου και όχι Δημόσιου χώρου, που αυτή - εν μέρει - χρησιμοποίησε.

Η Ζαχαροπούλου Χρυσούλα δεν υπήρξε υπάλληλος κομματικών γραφείων αλλά στέλεχος παράταξης.

Εργάσθηκε και αναδείχθηκε στην Δημόσια ιεραρχία με αξιοκρατία, με εργασία και αξιοπρέπεια.
Κέρδισε την εξέλιξη της με δικαστικές αποφάσεις και ΑΣΕΠ ακόμα και μετά την συνταξιοδότησή της.

Για τις υπηρεσίες της έφυγε με εύφημον μνεία και εξακολουθεί να κατέχει την θέση της Επίτιμου Γενικής Διευθύντριας του ΙΚΑ, στον μεγαλύτερο τομέα των διοικητικών υπηρεσιών.

Ως Δημοτική Σύμβουλος επί 23 περίπου, συνεχή έτη, διακατέχεται με πνεύμα συνεργασίας με όλους τους συναδέλφους και διαφορετικών αντιλήψεων, με γνώμονα το γενικό καλό της πόλης και όχι τον ''πόλεμο'' και την στείρα κομματική αντιπαράθεση.

Τέλος επειδή  η γνώμη θέλει ''κρίση'' και ''γνώση'', θεωρώ τον ευατό μου, ανεξάρτητο να υποστηρίζω τις αρχές μου, την γνώμη μου, την συνείδηση μου και όχι κομματικά οφέλη μιας στείρας αντιπαράθεσης χωρίς κανόνες.

Με αυτήν την λογική πορεύομαι και όποιος θίξει τις αρχές μου αυτές, θα έχει συνέπειες που μου παρέχει ο νόμος.

Μετά τιμής

ΧΡΥΣΟΥΛΑ  ΖΑΧΑΡΟΠΟΥΛΟΥ
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ  ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ  ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
ΔΗΜΟΥ  ΑΙΓΑΛΕΩ


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΧΟΛΙΑ και περιληπτική περιγραφή για το ίδιο θέμα,
από την προηγούμενη συνεδρίαση : ΕΔΩ