Πέμπτη 27 Απριλίου 2017

Βρισκόμαστε στο Αιγάλεω του 1959 !!!

ο Νερουλας Μπαρμπα Γιαννης πεζος, ιππεας ο Γραφων.
Τοποθεσια Λιουμη αναμεσα Μαρουδα κ αγια Τριαδα
Ο τοιχος ειναι του Μπαρουταδικου.Σημερα Δυτικη Πυλη Τ.Ε.Ι.
Νειατα Φτωχα Κοπιαστικα Αλλα Ανεμελα..

Και αρχίζει να μιλά που λες, ο φίλος μας...


''Θυμάμαι.....μια φορά ο πατέρας μου, 
μ' έστειλε να κουβαλήσω [με τα πόδια φυσικά]
2 μεγάλα βαρέλια με νερό, από την Αναγέννηση στο Λιούμη.

Εγώ, για να τελειώσω γρηγορότερα, αποφάσισα να τα μεταφέρω και τα δύο μαζί !!!

Ξεκίνησα να τα σπρώχνω, ανηφορικός δρόμος, φαινόταν δύσκολο από την αρχή αλλά 
η έντονη επιθυμία μου, προς εξασφάλιση ελεύθερου χρόνου για παιχνίδι, 
με γέμιζε με υπεραισιοδοξία πως θα τα καταφέρω.

Γρήγορα διαψεύσθηκαν οι μεγάλες προσδοκίες μου...
το ένα βαρέλι έφυγε....το έβλεπα να κυλά στην κατηφόρα,
μέχρι την στιγμή που χάθηκε από τα μάτια μου....άγνωστη η τύχη του.

Άιντε τώρα να δω, τι θα πω στον πατέρα, όταν κάποια στιγμή γυρίσω σπίτι !!!''


Ευχαριστούμε φίλε για την αφήγηση της στιγμής καθώς

και για τις φωτογραφίες που έχουν ως επισήμανση,

τα γραπτά σου.

Σαν Χτες ,,,Τελειωνε την Δουλεια ο Πατερας κ Το Καρο Γινοταν το Παιχνιδι μας......
Καλες ΦτωχεςΥπεροχες Αναμνησεις 1959 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!