υπολογίζεται πως θα είναι ετοιμοπαράδοτες μέσα στο πρώτο 6μηνο του 2019.
Προχωρά η διαγωνιστική διαδικασία για το σημαντικό έργο
κατασκευής 6 Πεζογεφυρών σε βασικούς άξονες του Λεκανοπεδίου Αττικής.
Πρόκειται για Πεζογέφυρες σε
Α. Λεωφόρο Ποσειδώνος και Λεωφόρο Καλαμακίου, Άλιμος,
Β. Λεωφόρο Κηφισίας και Πανόρμου, Αθήνα,
Γ. Λεωφόρο Μεσογείων και ΙΚΑ Αγίας Παρασκευής, Αγία Παρασκευή,
Δ. Λεωφόρο Αθηνών –Σχολές Προβατά, Χαϊδάρι,
Ε. Λεωφόρο Ποσειδώνος και Αφροδίτης, Παλαιό Φάληρο,
ΣΤ. Λεωφόρο Αθηνών-Παλατάκι, Χαϊδάρι.
Στη δημοπράτηση που διεξήχθη στις 28 Μαρτίου 2017 μειοδότης αναδείχθηκε η εταιρεία "Στάθης Κοκκίνης" με ποσοστό έκπτωσης 52,50%. Το έργο έχει αρχικό κόστος 12.350.000 (ποσό με ΦΠΑ, χωρίς ΦΠΑ 9.959.677,42 ευρώ).
Στη δημοπράτηση που διεξήχθη στις 28 Μαρτίου 2017 μειοδότης αναδείχθηκε η εταιρεία "Στάθης Κοκκίνης" με ποσοστό έκπτωσης 52,50%. Το έργο έχει αρχικό κόστος 12.350.000 (ποσό με ΦΠΑ, χωρίς ΦΠΑ 9.959.677,42 ευρώ).
Φορέας Υλοποίησης του έργου είναι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Το έργο έχει διάρκεια υλοποίησης 18 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης,
Το έργο έχει διάρκεια υλοποίησης 18 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης,
οπότε αν ξεκινήσει το Φθινόπωρο
τότε θα ολοκληρωθεί στο πρώτο εξάμηνο του 2019.
Το έργο συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και από Εθνικούς Πόρους στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «ΑΤΤΙΚΗ 2014-2020».
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Οι πεζογέφυρες αποτελούνται από τον φορέα, τα δύο ακρόβαθρα (δεν υπάρχουν μεσόβαθρα) και τις προσβάσεις των πεζών.
Ο φορέας είναι σε όλες τις περιπτώσεις χαλύβδινος με τοξωτή μορφή.
Τα βάθρα και οι προσβάσεις με τις θεμελιώσεις τους κατασκευάζονται από οπλισμένο σκυρόδεμα.
Οι φορείς των τεσσάρων πεζογεφυρών Α, Β, Γ, Δ είναι παρόμοιοι μεταξύ τους και έχουν άνοιγμα 43,50 μ. (Φορέας τύπου 1).
Οι φορείς των υπολοίπων δύο πεζογεφυρών Ε,ΣΤ είναι επίσης παρόμοιοι μεταξύ τους και έχουν άνοιγμα 57,00 μ. (Φορέας Τύπου 2).
Σε κάθε βάθρο αντιστοιχεί από μία κλίμακα και ένας ανελκυστήρας εκτός
από τις Πεζογέφυρες Α και Ε για τις οποίες και έχουν προβλεφθεί δύο ανελκυστήρες σε κάθε πλευρά.
Ο Φορέας τύπου 1 αποτελείται από μονό τόξο και ελκυστήρα, με τη πλάκα καταστρώματος κατασκευαζόμενη από την μία πλευρά του φορέα, δηλαδή ο φορέας έχει ασύμμετρη
Ο Φορέας τύπου 1 αποτελείται από μονό τόξο και ελκυστήρα, με τη πλάκα καταστρώματος κατασκευαζόμενη από την μία πλευρά του φορέα, δηλαδή ο φορέας έχει ασύμμετρη
διατομή μορφής L.
Ο Φορέας τύπου 2 κατασκευάζεται από δύο παραβολικά τόξα κυκλικής διατομής εκατέρωθεν του καταστρώματος. Τα τόξα αποκλίνουν κατά 20ο από την κατακόρυφο και αλληλοτέμνονται σε δύο σημεία.
Η θεμελίωση των ακρόβαθρων και των λοιπών κατασκευών των πεζογεφυρών γίνεται με πασσάλους.
Ο Φορέας τύπου 2 κατασκευάζεται από δύο παραβολικά τόξα κυκλικής διατομής εκατέρωθεν του καταστρώματος. Τα τόξα αποκλίνουν κατά 20ο από την κατακόρυφο και αλληλοτέμνονται σε δύο σημεία.
Η θεμελίωση των ακρόβαθρων και των λοιπών κατασκευών των πεζογεφυρών γίνεται με πασσάλους.
Η στήριξη των φορέων πάνω στα ακρόβαθρα γίνεται μέσω εφεδράνων σφαιρικού τύπου, τα οποία τοποθετούνται δύο ανά ακρόβαθρο.
Τα υλικά και τα τελειώματα των βάθρων και των προσβάσεων είναι σε γενικές γραμμές κοινά για τις 6 πεζογέφυρες.
Τα υλικά και τα τελειώματα των βάθρων και των προσβάσεων είναι σε γενικές γραμμές κοινά για τις 6 πεζογέφυρες.
Ο φέρων οργανισμός παραμένει γενικά ανεπίχριστος.
Στα δάπεδα του περιβάλλοντος χώρου και των πέριξ πεζοδρομίων προβλέπεται τοποθέτηση πλακών διαμορφωμένων κατάλληλα έτσι ώστε να περιλαμβάνουν τις οδεύσεις των τυφλών ατόμων.
Η προβλεπόμενη εγκατάσταση φωτισμού των Πεζογεφυρών έχει σκοπό την ανάδειξη της κατασκευής και όχι να φωτίσει το υποκείμενο οδόστρωμα καθώς επίσης και το κατάστρωμα
Η προβλεπόμενη εγκατάσταση φωτισμού των Πεζογεφυρών έχει σκοπό την ανάδειξη της κατασκευής και όχι να φωτίσει το υποκείμενο οδόστρωμα καθώς επίσης και το κατάστρωμα
της κάθε Πεζογέφυρας.
Για τον φωτισμό οδοστρώματος υπεύθυνη θα είναι η υφιστάμενη εγκατάσταση οδοφωτισμού.